GODZINY OTWARCIA RESTAURACJI

WT-CZW: 12:00 - 20:00
PT: 12:00 - 21:00
SB: 11:00 - 21:00
ND: 11:00 - 20:00
PON: nieczynne

Godziny otwarcia w dniach świątecznych:

  • 1 listopada: 12:00 - 18:00
  • 11 listopada: 11:00 - 20:00
  • 12 listopada: 11:00 - 20:00
  • 24 grudnia: nieczynne
  • 25 grudnia: nieczynne
  • 26 grudnia: 12:00 - 18:00
  • 31 grudnia: nieczynne (wieczorem Sylwester)
  • 1 stycznia: nieczynne

Warownia
Pszczyńskich Rycerzy

Zamek, imprezy, restauracja

Oceń stronę
Brak oceny

Zebraliśmy ponad 5000zł dla Domu Dziecka

Warownia Pszczyńskich Rycerzy już po raz drugi zaprosiła uczniów i przedszkolaki z woj. śląskiego i części woj. małopolskiego, do udziału w konkursie plastycznym. Akcja pt. "Zaprojektuj wielkanocną kartkę z historią" przyjęła charakter charytatywny, mając na celu zebranie środków finansowych dla Domu Dziecka w Pszczynie.

Przebieg konkursuZaprojektuj wielkanocną kartkę z historią

Zadaniem uczestników było stworzenie pracy (kartki), która w sposób oryginalny i trafny zobrazowałaby zwyczaje i tradycje Wielkanocy. W konkursie organizowanym przez włodarza zamku w Pszczynie, wzięły udział 84 szkoły i przedszkola, które nadesłały aż 232 prace (każda placówka mogła przesłać maksymalnie 3 kartki). Decyzją jury, zwyciężyła Hanna Biela – uczennica klasy II Szkoły Podstawowej nr 3 w Żorach. Wyróżniono ponadto prace 10 innych uczestników. Galeria z wszystkimi pracami konkursowymi znajduje się tutaj.

Sprzedaż kartek

Na podstawie zwycięskiej pracy, wydrukowane zostały kartki świąteczne, które można było kupić na aukcjach internetowych wraz z 10 pracami wyróżnionymi. W ciągu 2 tygodni, ze sprzedaży kartek udało się pozyskać łącznie 5305zł. Cała, zebrana suma zostanie przekazana Dyrekcji Centrum Wsparcia Dziecka i Rodziny „Przystań” w Pszczynie podczas uroczystego spotkania w siedzibie ośrodka.

Patroni i sponsorzy

Znaczący wpływ na powodzenie akcji wywarli patroni i sponsorzy. Patronatem honorowym akcję objął Burmistrz Pszczyny, natomiast patronatem medialnym - portal Babskie Bielsko, Internetowa Telewizja Tychy, serwis NOL Tychy oraz tygodnik Twoje Tychy. Wśród sponsorów znalazła się agencja interaktywna silnet.pl, agencja reklamy Artisco oraz portal pless.pl.